Slip for at spilde din tid på manuel indtastning, fordi dine systemer ikke taler sammen!
Flere og flere virksomheder bøvler med at bruge et hav af tid på manuel indtastning, fordi deres systemer simpelthen ikke kan snakke sammen - vi ved alle tid er penge! Det slut nu.
Vi anbefaler Business Central i cloud til dig. Oplev det nye Navision i skyen, der kan samle dine systemer, uanset hvilken branche du kommer fra. Vi har mange forskellige Business Central løsninger – og ingen er ens. Alle virksomheder er forskellige, dermed er vores løsninger også forskellige.
I vores Business Central løsning benytter vi Business Central som basen – vores startbrik.
Det er vigtigt som virksomhed, at man kommer ordentlig ind i det nye system samt, at man ikke bruger penge på noget, man slet ikke bruger.
Business Central er den nye version af Navision og er en del af Microsoft Dynamics 365, som er et produktområde med en hel masse værktøjer til virksomheden. Business Central er et fuldt økonomisystem, der næsten ikke har nogle grænser for, hvad det kan. Systemet er desuden "åbent" i cloudløsningen, hvilket betyder, at man kan integrerer en masse apps og udvidelser til langt færre penge end set tidligere. Business Central er topsikret med Microsofts bedste sikkerhed, og du er sikker på aldrig at vokse dig for stor i dette system.
Systemet kan ejes på en server, som det gamle Navision. Dette anbefales ikke, da der er mange flere features og mange flere muligheder i cloud. i denne løsning skal man betale for opdateringer. Da Microsoft har udmeldt, at de i fremtiden vil stoppe med at opdatere denne læsning, har vi valgt ikke at sælge denne løsning til kunder.
Systemet kan også være en blanding af hosted og cloud. Det betyder, at noget af dataene og systemet er i cloud og ikke fylder på serveren, og noget andet fylder på serveren. Dog skal der også her tages forbehold for, at der er mindre muligheder og features i denne løsning i forhold til cloud. Dermed har vi valgt ikke at sælge denne løsning.
Business Central kan også være en 100% cloudløsning. Denne løsning kaldes SaaS og betyder, at Microsoft "giver" dig: Software as a service". Økonomisystemet er tilgængelig på apps, i din browser og på computeren. Microsoft har dermed ansvar for at drifte systemet og opdatere det løbende, som er en del af den månedlige licens.
1. Du skal ikke først købe en hosted Business Central løsning på en server, hvorefter du flytter over i cloud. Dette er ikke sandt, og det er en langt større omkostning for dig end ved blot at flytte til cloud med det samme.
2. Hvis du vil købe en cloudløsning så læg mærke til, om den hedder SaaS. Hvis den ikke hedder dette, er det ikke Microsoft, der drifter den. Det betyder, at det faktisk ikke er en rigtig cloudløsning, og du dermed ikke er på de nyeste opdateringer, og du betaler en større udgift til drift og vedligehold.
Prisen er månedsvis pr. bruger. Der betales et år ad gangen med et års binding. Kontakt os for at høre nærmere om priser.
Prisen er månedsvis pr. bruger. Der betales et år ad gangen med et års binding. Kontakt os for at høre nærmere om priser.
Ved køb af en version af Business Central, kan man ikke "nedgradere" herefter. Fx hvis man køber Essentials og senere vil have Basic. Det er dog muligt at opgradere fra fx Essentials til Premium.
Prisen er månedsvis pr. bruger. Der betales et år ad gangen med et års binding. Kontakt os for at høre nærmere om priser.
Mandag - torsdag: 8.00 - 16.00
Fredag: 8.00 - 14.00
Døgnvagt efter aftale
Tlf: 70707498
CVR nr. 36393963
PH Cloud Service
Sønderfenne 2b
6630 Rødding
Danmark
© 2024 ophavsret PH Cloud Service ApS